Wednesday, November 17, 2010

My Invitation didnt arrive - Lovely Hanglar Challenge 12-Snow/snowflakes + Sketch and Stash challenge #48

Good morning everyone...I woke up this morning and ran to the door but nope...my invitation to THE wedding hasn't arrived yet...what do you reckon should I hold my breath lol...my head seems to have arrived back from the fairies thank goodness and fingers crossed, touch wood etc it stays for a while because I lost this card yesterday...I finished my card and went downstairs to make a cuppa, then went to photograph it and it was gone, I did all the usual things retraced my steps and scratched my head but nope couldn't find it, guess where it was...in the toilet would you believe on the floor in the toilet now who on earth leaves a card on the toilet floor...well me apparently lol...anyway onto my found card which is for the Lovely Hanglar challenge and using the Sketch and Stash sketch, I haven't used a hAnglar for ages and really enjoyed colouring this fabulous image with distress inks...the lush paper is from Basicgrey Wassail collection and this is called Falling snow, gorgeous colours isn't it, the ribbon is from my new stash is really thick and heavy, so fabulous...I finished with some punched snowflakes and a couple of heart buttons...right I'm off to see what else is stashed in my toilet have a brilliant day everyone
Mina xxx

48 comments:

CRAZYCRAFTSHED said...

Stunning card Mina
Hugs Dianne xx :)

Jackie said...

Hang on in there Mina, RM is always slow so your invite may arrive tomorrow!
What a gorgeous card :o)
Jackie xx

Squirrel x said...

In the loo??!! LOL! Gorgeous card babes, and I love the soft colouring of that mega cute image. Papers are fabulous too. As for the invitation, maybe it'll arrive once they've set the date, so don't give up hope! Hugs, Sxx

Lil Daffodil said...

Hi Mina,
Gorgeous card. I love the papers and colours and the image is beautifully done. Fabulous work.
Hugs,
Fiona x

Jacqueline's Weblog said...

So adorable! What a wonderful card Mina! The image is so cute.
Hugs Jacqueline

nessy said...

is the invite for THE wedding next year?? mine hasn`t arrived yet either!!LOL
amazing card mina~just love the heart buttons ~perfect!
vanessa xx

Mummylade said...

hmm, never thought of the toilet as a stash place, this opens up endless possibilities ;)

Diane said...

I love this little hAnglar image, Mina and you've coloured it beautifully - of course! Yes, the colours are lovely - the red is great with the neatral shades!
Diane x

Ageeth Holster said...

Love your card Mina! and your little stories every day, great. We heard and saw also the big news yesterday, they are a great looking couple and I wish they have a long and happy life together.
Have a very nice day Mina, Ageeth

Cheryl said...

oh love your stories hun the post is a bit slow so you may have to wait for more days,loveing the,card hun its just as stunning as always,hugs cheryl xx

D K Crafts said...

Hi Mina. Beautiful card. Cute image and lovely soft colours. Love the little heart buttons too. Donna

Jolita said...

Wow Mina, this card is gorgeous!!
Great colours and yes, the papers are awesome.
I love this image, unfortunately we cant't buy them in Belgium because it's one of my favourites.

Have a nice day and your invitation will be in your mailbox soon I guess ;-).

Hugs, Jolita

Maya said...

This is gorgeous, Mina!
Love the colors and of course the little gorgeous hÄnglar girl!
Hugs from Maya

Rica said...

No Mina - don't hold your breath - hope your head isn't quite as tall now it's returned from the fairies!!
Gorgeous card, this has to be one of my favourite little hAnglar girls.
Fabulous colours and colouring and lovely detailing.
I'm now back in freezing Germany - marginally better than wet and windy Blackburn.
Take care, hugs 'The Daft Cow' xx

jules said...

Oh Mina had to smile! fancy your card being in the loo!! lol! anyway i just love the card it's stunning and that ribbon is lush!

Jane said...

Honestly! What are you like...I thought "MY END" of the sofa was the saddest craft-station ever but your Toilet-Room beats mine hands down!! Another Booty today, have only got dark sunglasses on today...keep bumping into things with my eye-less balaclava. I expect a toilet-roll ribbon tomorrow on your card...there...a challenge for you!!! xxx

ribenaruby said...

Wonderful Mina, love the fab image and those matching buttons!

Debs said...

Gorgeous card Mina, love the papers and the heart buttons. Send them a congrats card and you never know you might get an order to do the invites lol!! Debs xx

heidy said...

Hi Mina, OMG how can you card ends up on the loo? lol
What a sweetie,beautiful colourd and those buttons are great
.
Hugs Heidy

Lizzy xx said...

Stunning card Mina, luv the cute image...perfect colouring as always.

Thanks for joining us at sketch & stash.

xx Lizzy xx :)

Shirley-anne said...

oh I so missed visiting your blog , Mina. What a delightful card to come back to .
Love that image , from top to shoes and sox.
Love those heart buttons too

Dena said...

Ha ha! The toilet? How funny! I sure hope it didn't get "splashed"!
It is a very cute card and such pretty papers. I love the awesome bow!
Oh to be invited to that wedding huh?!!!!
Hugs, Dena

Andrea C said...

those buttons are brilliant and lovely card x

Astrid said...

Ohhhh she is lovely, cute, gorgeous, everyting.

Hugs Astrid

charlene said...

What a cute card love that ribbon it is perfect, for those delish papers....LOL at you not finding the card hehehe

Mina congrats to the happy couple don't get your feelers hurt if the invatation doesn't arrive :)

tilly said...

Mina----- you mean they have not asked you to do the wedding invites????? thought you would have been in full production now !! lol
Super card and love your little buttons
Tilly x

Janette said...

How awful Mina, I got mine delivered first thing,special messanger too...lol...right....we can dream....Love the card Mina and gorgeous image.xx

Christine said...

Hi Mina awww shes gorgeous fab buttons but thats already been said, brill colour combo & that BG must get mine dusted off...stunning creation... now i must see if I can create one like this in the LOO..LOL


smiles Christine xx

Riet said...

So beautiful card Mina,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

coops said...

stunning card mina,gorgeous hanglar image and love the traditional colours and lush ribbon :D

xx coops xx

pinky said...

Gorgeous card, loving all those beautiful colours and that gorgeous wee image. Your hubby must have a real laugh at your antics on a daily basis Mina, I know I do lol.
Pinky

Miria said...

Hi, Mina. I love this image and all the sketch! You made smile once more : I often have this problem, me too! I put something somewhere and it magically disappears! Well, you found it at last! Hugs. Miria;)

Jane said...

LOL, I'm pleased it isn't just me who didn't receive their invite yet!! Stunning card hun, I love the colours you've used and of course the image is stunning! hugs, Jane xxx

Ali said...

Oh that is soo lovely the image is gorgeous - I really love the effect you get with your colouring. I was going to go on you tube for tutorials but thought I might be wasting my time as I only have two ink pads - lol xx

Sue said...

ooooh such a lovely sweet card,really cute image and i adore your papers:)

Thank you for joining us at sketch and stash

sue
xx

Tracey T said...

Beautiful card, Mina - I do love the way you use your distress inks. My invitation hasn't arrived either, btw - perhaps there's a problem with the post?! Tracey T x

Julie said...

Oh Mina,you know why you haven't recieved your invite don't you.............They're waiting for you to make the cards! you'd best get creating! Love this cutie card,so very sweet! Enjoy your week,Julie.x

Christine Levison said...

Hehehe - I'm not the only one then who puts things in stupid places and has to retrace steps! So glad to know I'm not alone! Fab card Mina....As always! x

CraftyC said...

Its a gorgeous card Mina. Hope the postie arrive soon!!
Clairex

Rae said...

Hello, I found your blog by way of Mo's Digital pencil. Your little girl here is sweet. Love her.

Frea said...

Hi Mina, I just became a follower (no. 948 I believe LOL) because I LOVE your work. And I LOVE Hanglar Stanglar. Just posted a card with one of their stamps yeterday. Great card you made love your colouring too.
Hugs, Frea

Wendy said...

This is just darling!

Julie said...

Fabby, fab, fab, Mina!!! Awesome colours and such a great colour combo - I love the buttons and the ribbon together!! Your invite hasn't arrived as I haven't made them yet-haha!!! Yeah right!! Juliexx

Christina C. said...

OMG....she is just beautiful! You did a magnificent job coloring this adorable hAnglar girl.

Nicolchen said...

WOW...your card is so beautiful :0)))

Thanks for joining us at lho ;0)

Hugs Nicole

Tanja (zauberhaft2001) said...

oh... a very cute card !!!
xoxo
Tanja

Patty said...

A charming little Christmas card. I love your coloring and the combo of colors you have! Great job!

Marina said...

Ooooh Mina! This is so cute!
I love the papers and the design is just fantastic.

Thanks for playing with us again at "lovely hÄnglar only",

hugs,
Marina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...